02 december

Gokväll! Har precis kommit ur duschen och kom hem för ca en halvtimme.
Idag efter skolan åkte jag och Malin hem till henne och letade efter hennes pengar sen åkte vi till Gränby centrum och hon köpte en klänning och en t-shirt och jag köpte inget. Jag åkte sen tillbaka in till stan och träffade min pojkvän Benjamin som väntade på mig i centralen. Vi åkte hem till honom och firade hans syster Danielle och då var hans släkt där, iallafall en del av den, typ hans mormor och hans kusin, hans farbror, hans föräldrar och en till som kan ha varit moster xD. Hehe jag är inte direkt personen med mest koll men ja det var iallafall några där och vi åt och pratade mest. Danielle vart iallafall glad för alla presenter så det var lite kul där ;)


Kommentarer
Postat av: Viola

Sv: jag har lagt till dig nu :)

2010-12-03 @ 06:55:51
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0