09 december

Är hemma från skolan nu, vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ta mig till med dagen.. Vill göra något, mest för att jag verkligen hatar o vara ensam, tycker seriöst det är bland de värsta som finns.. Kan vara okej ibland men inte hela tiden.. Usch enligt mig är det de värsta med att vara singel. Men aja jag får väl ta o planera om resten av veckan, tråkigt att det skulle bli så här. Egentligen så skulle det väl blivit bio och gått på en spelning men nu får jag väl ta o hitta på något annat. 

Skoldagen var väl helt okej, ingen överdrivet lång rast och klassen verkar iallafall ha börjat prata med mig. Förut verkade det som att klassen hatade mig på grund av falska rykten som är minst tre år gamla. Enligt mig är det lite omoget men man får väl ta o göra som man vill. 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla i min adventskalender, där jag har en ny tävling med fina "julklappar" varje vecka fram till jul!

(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram

2010-12-09 @ 19:10:53
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0