good morning

Godmorgon, vaknat upp nu i hemma i storvreta med Malin, vet inte vad vi göra utav dagen men vi hittar nog på något. Annars kanske vi drar in till stan eller går ut och fotar. Men vi får vänta och se. Nu ska vi upp och äta frukost i alla fall och sen får man ta och fixa sig och göra sig redo för dagen!

Snart får jag väl också ta och planera inför nyår, har ingen aning om vad jag ska göra då. Men det är ju nyår! Man får inte sitta inne ensam den dagen, man bara måste ut och ge 2011 en bra start! Jag får hoppas att jag hittar något tills dess, känns inte alls som att det är ett nytt år om tre dagar! Men nu ska jag gå från datorn i alla fall. Ha en bra dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0