Julafton om tio dagar

Oj känns verkligen inte som att det bara är tio dagar kvar till julafton! Tänk att tiden går så fort, helt otroligt faktiskt. Men ska iväg till skolan nu! Får se vad som händer efter skolan, borde hälsa på min bror som ska spendera hela veckan i sjukhuset. Annars borde jag ta o plugga, har en vecka på mig och massa saker måste bli klara innan jullovet. Har väl också saker o göra som skulle varit inne för en vecka sen, får en lite fy känsla på mig där. Haha aja de går nog bra xD

Iallafall bra att jag hunnit bli klar med julklapparna. Men lite negativt är det väl att de ligger brevid en hög med läxor och plugg till prov men jaja, jag gör som vanligt och tar det som det kommer. Antagligen så tar jag väl och ångrar mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0