Malin åkte nyss hem

Malin åkte hem för ungefär en halvtimme sen, snart ska jag hoppa in i duschen och sen kanske Erica kommer över. Men de får jag vänta och se med, just nu mår jag ganska dåligt också, usch. Men det går förhoppningsvis över snart, vill inte direkt vara hemma o må dåligt hela dagen! Men imorgon ska jag på stan med Danielle och Cassandra så vet inte riktigt när jag ska dit, om det inte är allt för tidigt så sover nog Erica över här :) De blir nog mysigt isåfall :D Brukar inte träffa Erica så mycket,  lite tråkigt men vi brukar alltid ha kul när vi träffas!

Bild på mig och Malin från igår!

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram!

2010-12-29 @ 18:49:19
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0