Dag ett presentation

Jag heter Sofia Bergman och jag bor i Uppsala, min pappa är halv finsk och halv svensk och min mamma är thailändsk. Jag kan bara prata svenska (och ja engelska men dåligt), har aldrig läst något b-språk i skolan för att jag antagligen varit för lat.. Jag tränar inte eller sportar inte också utav samma anledning som med språket. Man kan tycka att det är konstigt att jag inte kan thailändska också eftersom att mina syskon kan det och de ser föresten också mer thailändska ut än vad jag gör, men jag var iallafall väldigt envis som barn (btw är fortfarande de) och jag tyckte att alla skulle prata svenska oavsett vilket land jag var i. haha det är ju lite tråkigt nu men ja.

Nu jag går iallafall i Boland gymnasiet i Uppsala. Jag har gått där i lite över en månad & jag går ett vanligt samhällsprogram. Innan dess läste jag ett stylist program i Realgymnasiet i ungefär två månader skulle jag tro. Jag började i Jensen gymnasiet i Uppsala och läste då beteendevetenskap men då jag inte riktigt är så mycket för att plugga så kände jag att det var fel skola för mig. Eller rättare sagt jag stod inte ut med alla läxor och prov. Anledningen till att jag slutade som stylist är för att det var tvärtemot Jensen, det var hur slappt som helst och inget plugg alls. Det var väl typ för lätt. 

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek. 
Dag 6 – Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-23 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0