ska till apoteket

Godmorgon! Vaknade nyss och ska äta frukost nu! Snart ska jag duscha och iväg till apoteket som ligger typ en halvtimme härifrån mig, min storebror ska hämta ut tabletter och jag följer med, mest för att han sa att jag kunde få hårfärg från affären då. Och vi ska handla på vägen hem typ chips och sånt. Ikväll tänkte vi vara med massa kompisar här hemma, mest hans kompisar men ändå. De blir nog kul :) 

Lite gammal bild men har ingen större lust att ta ett kort nu, och jag tycker alltid att inläggen ser så tomma ut utan bilder :p

Kommentarer
Postat av: ottilia

otroligt fin blogg! kram

2010-12-31 @ 16:41:34
URL: http://imthbst.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Kram

2011-01-01 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0