snäll busschaufför (y)

Gokväll! Hade prov idag på musklerna och massa annat om styrketräning, det gick nog ganska bra. Efter provet hade vi typ en timmes rast sen typ tre lektioner till. Under sista lektionen satt jag och gjorde ingenting för vi skulle jobba i datasalen men eftersom att jag är hyfsat ny på skolan så hade jag inget användarnamn till datorn.
När jag sluta satt jag i en timme i skolan och väntade på att Benjamin skulle sluta sen åkte vi hem till honom och typ myste och kollade lite på tv. När jag skulle hem fick vi helt plötsligt bråttom och fick springa till bussen, tur att den här busschauffören var snäll och stannade, oftast brukar de ju inte göra det. Men nu är jag hemma iallafall och jag ska nog äta något nu så hejdå ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0