sry för lite uppdatering

Blev inte så som jag trodde igår, på kvällen åkte jag och Malin hem till min storebror i gottsunda och spelade wii. Sen runt elva tiden insåg vi att natt bussarna inte åker eftersom att det är vardag så vi var fast där till morgonen. Sen tog vi bussen och den var som vanligt sen så vi missade bussen efter och fick gå omkring i centralen ett tag. När jag kom hem duschade jag och åt, båda frukost och middag under en och en halv timme.. Inte så lyckat att vi äter så tidigt här. Men nu ska jag leta fram lite kläder och byta om och fixa mig igen. Tar kort på gårdagens shopping snart.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg ! Följa varandra på bloglovin ? :)

2010-12-28 @ 17:26:17
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0