Tjockar i mig chips för tillfället (;

Idag hade jag tydligen bara en lektion, fast den var vääldigt lång. Vi hade bytt ut idrotten till samhällskunskap och vi spelade ett spel som heter "mellanöstern för en dag". Det gick typ ut på att man skulle vara ett land och man skulle typ se till att landet och gärna de övriga länderna hade det bra, det var länder som hade konflikter med varandra så det blev väl en del krig och så xD .

Efter skolan hade jag egentligen tänkt o åka hem men jag följde med Malin till boländerna efter skolan och kollade runt i lite affärer, köpte lite julklappar och så åt vi på Max. Sen tog hon bussen hem och skulle hämta saker och sen dra på träning, duktig som hon är. Själv så sitter jag framför tv och äter chips och kollar på Jurassic park!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0