Vad gör du på en dålig dag?

Mer negativt om dagen: Vill bara säga att dagen vart ännu sämre nu, min brorsa ligger i sjukhuset och ska få blod snart .. Han har dåliga blodvärden och om hans kropp inte hade varit van vid det hade han inte kunnat gå.. Men nu ligger han på akuten iallafall! 

Däremot något positivt: Jag mår faktiskt bättre nu, känner mig inte lika ledsen som innan och det blir ju bättre med tiden som man säger. Fast jag tycker inte riktigt om o vara ledsen osv. Men jag är okej, folk säger att jag de finns där för mig om jag vill prata iallafall, och det är ju alltid bra. Men jag vill inte ens tänka på honom så om jag sysselsätter mig med saker tror jag faktiskt att det blir lättare!

Vad gör du på en dålig dag? Finns det något som får dig att må bättre? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0