vart ingen skolavslutning

Gick aldrig till skolavslutningen, fick veta under sista lektionen att den tydligen var frivillig så skippade den och gick runt på stan istället ;) Det är mysigare så enligt mig..

Föresten hade ju matte prov idag, det gick typ sådär, man fick välja om man ville göra ett g prov eller ett mvg prov. Jag gjorde mvg provet men fattade ingenting på mvg frågorna så jag gjorde bara g frågorna ändå.. Inte det smartaste men det var galet svårt (enligt mig alltså, en kompis räknade ut ett av talen på en halv minut och hon gjorde inte ens provet och jag sa bara frågan osv..!)


Bild från 2009! Galet fin jag vet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Har startat en tävling i bloggen där man kan vinna ett presentkort på 300 kr. Tävlingen hittar du här http://emmset.blogg.se/2010/december/tavling-sumopix.html. Titta gärna in och delta.



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha reklam.

2010-12-20 @ 20:31:33
URL: http://emmset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0