försöker lära mig latin.. :o

Hejhej! Idag hade jag 40 minuters matte sen hade jag en lektion tre timmar senare så då åkte jag och Malin till ikea och åt med hennes pappa, jag åt kladdkaka och spillde massa cola över hela den, ätbar men blöt vilket inte blir det godaste.. Efter vi åt gick vi runt och kollade i affärerna. Jag letade efter julklappar och hon letade efter kläder som hon ska ha till konståkningen. Jag köpte en present till min lilla syster och en present jag tror blir till min mamma. Visar det jag köpte snart iallafall ;) 

Just nu är jag iallafall upptagen med o plugga.. känns lite surt sådär, har prov imorgon och jag kan ingenting men hoppas det går hyfsat iallafall :)

Prov i idrott .. Ska kunna musklerna på latin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0