I'm lovin' it

Idag hade jag bara matte och historia sen gick jag och Malin runt på stan lite efter skolan och jag letade efter lite julklappar man hittade inga, eller egentligen så gjorde jag väl det men allt är lite för dyrt så jag köpte inget iallafall. Sen satt vi en stund och åt på mcdonalds, hehe är lite tjockis som går dit hela tiden men som sagt I'm lovin'it ;)

Och juste nu när jag kom hem så ställde jag mig i kö på uppsalahem så att det blir lite enklare när man väl bestämmer sig för att flytta, lika bra o göra det nu ;)



Så här ser det ut utanför mig.. Inte lite snö alltså!

Kommentarer
Postat av: mimmi

fin blogg! allt bra? :)

2010-11-29 @ 20:50:23
URL: http://mimms.webblogg.se/
Postat av: sofia svarar:

Tack, allt är bra. Hur är det själv? :)

2010-11-30 @ 08:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0