snöbollskrig utan snöbollar.. funkar faktiskt jätte bra xD

Har precis kommit ur duschen och snart ska jag sova, men idag har jag iallafall träffat min pojkvän (; När han, jag, hans syrra och hans kusin skulle ta bussen och kolla på fyrverkerierna började det med att vi missade bussen och fick stå ute 20 min sen tog vi bussen som kom samma tid som fyrverkerierna började och vi hann aldrig riktigt dit så vi kollade på fyrverkerierna från bussen och sen stod vi vid fyrisån en liten stund i slutet. Fyrverkerierna var iallafall väldigt fina, det var typ hjärtan som var lite upp och ner men fina iallafall (: 

Efter det drog vi till mcdonalds och åt lite sen gick vi till bussen och träffade också på hans kompis som också är hans syrras pojkvän. När vi gick av bussen knuffar han ner mig i snön och.. Ja vi hade typ snöbolls krig.. Fast eftersom att det var minus 14 grader så vart det inte snöbollar utan vi knuffa bara ner varandra och mullade varandra.. xD

Kommentarer
Postat av: felicia

snygg tröja ! men passade dock inte så bra till jeans, enligt mig :P

2010-11-28 @ 22:02:31
URL: http://fubzie.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - LANVIN TÄVLING

Hoppas att du får en jättebra måndag :)

2010-11-29 @ 08:18:15
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0