11 okt

Hej, skulle ha bloggat imorse när jag vakna men jag försov mig med en halvtimme och fick lite bråttom.. Eller ja egentligen var det så att vi ähdrade schemat idag och tog bort våran enda sovmorgon så det var ju mest därför! I skolan idag gjorde vi inte så mycket, vi fick ett nytt projekt som vi ska jobba med i några veckor, efter skolan gick jag och Malin till marknaden i vakasala torg där vi kollade runt lite och vart jätte sugna på godis haha men vi köpte inget då vi inte hade några lösa pengar, fast vi ska antagligen dit imorgon istället ;) Och juste nu när jag åkte hem var det någon olycka så vi satt fast i bussen i tio minuter på samma  ställe, det stog en helikopter där och en ambulans.. läskigt :o tror det var nåt me en bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0