besökte jb

Jag var så duktig imorse att jag stängde av alarmet på mobilen när den ringde i sömnen och vaknar då upp en halv timme senare och inser hur bråttom jag egentligen har så vart inget bloggande, men aja jag hann med bussen och fixa mig klart osv. Idag besökte jag iallafall John Bauer för o träffa klassen. Vart lite failat sådär då jag skulle träffa rektorn kvart över åtta och ja, efter en och en halvtimme springer jag runt och letar efter honom och får sen reda på att han varit ledig hela dagen! Kul liksom! Men jag gick iallafall upp till klassen och satt där en timme sen slutade jag. Vet inte riktigt hur det blir med imorgon då jag bara kanske ska gå i skolan då, om inte rektorn kommer imorgon så är jag ledig eftersom det är han som ska fixa så vi får datorer och vi kan inte göra  något arbete utan datan! Så om rektorn kommer imorgon så betyder det också att jag kommer få plugga hela lovet för o hinna ikapp med resten av klassen annars  får jag iallafall ett skönt lov utan läxor så det blir väl bra vad som än händer! Jag just nu på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0