dagens ..

Slutade tidigt idag då våran Engelska, Svenska och datakunskaps lärare inte visste hur man fick igång en film på datorn så vi slutade istället, haha fett skönt så jag och Malin gick till marknaden då hon skulle köpa armband och sen gick vi och träffa två kompisar en stund. Vi satt på burger king och kollade på när de åt sen drog vi till en av deras praktik som var på brothers and sisters och sen gick jag och en av de andra till marknaden då han ville kolla runt lite sen satt vi i musikens hus och bara prata i typ en och en halv timme haha. Nu har jag precis duschat och ska snart klä på mig och sen sova (;
ett försök att se normal ut på en bild gick inte så bra även fast jag nästan tog tio kort.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0