godmorgon

Godmorgon! Har precis vaknat och sitter just nu osminkad och väntar på att jag ska till skolan, idag ska vi sminka varandra i klassen och vi gör säkert något annat också. Förra veckan sminkade vi också varandra och målade varandras naglar för första gången, haha att måla andras naglar var svårare än jag trodde :o .. mycket enklare o göra på sig själv! Kan nog inte uppdatera när jag är i skolan idag, vi har ingen tillgång till datorer där men skriver senare! puss
Dagens outfit! och jag vet att de ser konstigt ut med armarna haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här,fin blogg du har btw =))

Tack för besöket och svaret :D

2010-10-06 @ 16:13:49
URL: http://birartibir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0