haha



Sitter med malin Eklund i skolan och gör ingenting typ..  tänkte därför skriva lite om vad jag gjorde i helgen :p och vi var btw i stockholm i fredags och jag köpte två stickade tröjor och hon köpte fina skor :p. I lördags åkte jag till stan med Emmy Lund och kollade på saker elr ja vi pallade inte så vi tjocka på macdonalds efter de träffa jag min dåvarande pojkvän och vi gjorde slut sen drog jag till Malin och vi vänta på hennes kompis sen åkte vi till stan och träffa honom och hans kompis, vi kollade på en halv film sen tog vi bussen till storvreta och var framme där två på kvällen och träffade Viktor och Dennis, de var typ väldigt trötta och ja malin och jag låg mest och skrattade i sängen tills hon började slåss och knuffa ner mig på golvet .. värsta misshandeln typ.. men runt klockan fem gick jag och malin hem till mig och sov :p

hehe det är malin på bilden btw :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0