hemma efter vart i studion!

Kom nyss hem från skolan! Det var tydligen inte bara hästtjejerna som kom dit utan det var också två killar från äventyrs klassen! Det var lite trevligt att sitta där i en halvtimme och prata om vad de olika inriktningarna gjorde.. Fast jag skulle nog aldrig vilja vara ute i skogen i en vecka som äventyrsklassen (klass o klass de är fyra stycken som går där..)  och jag är inte heller mycket för att rida men nån gång ska vi ut till dom och se hur de har det där eftersom att de kom till oss idag och kollade runt lite grann i vår studio! Så här såg jag ut idag! Vet att det är helt kassa bilder men så fort jag får tag på kameran ska det bli ändring på de! Och jag tog inte massa hundra bilder för jag vet att jag kommer nog inte bli nöjd i vilket fall som helst så ni får helt enkelt stå ut med de här bilderna (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0