igår

Godmorgon!  Igår efter skolan gick jag och Malin till en rea som var på en nation fast vi hittade ingenting där så vi gick eller ja mer sprang till bussen mot sävja och åkte hem till Malin sen gjorde vi inte så myckeet där men vi satt vid datorn ett tag sen beställde vi pizza och åt. Efter vi hade käkat så åkte vi till ishallen i gränby eftersom att Malin hade träning. Fast jag orkade inte att kolla på hennes träning så jag träffade en kompis som bor i närheten av ishallen och var där i typ en timme sen gick jag tillbaka och träffa Malin och vi tog bussen till hennes farmor för att lämna grejer fast hon sov och vi ville inte väcka henne så vi gick direkt efter. Sen mot kvällen typ 10 tiden tog jag och Malin bussen till Storvreta och träffade Viktor och Albin.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Färgstark kille

Tävla om en klocka på min blogg! Ha en bra dag :)

2010-10-16 @ 13:06:24
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv:

Det är ju så gott!



Vilken fint hår du har :0



Kramar Rebecka

2010-10-16 @ 16:34:01
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0