igår..

Godmorgon! Kom hem klockan ett igår så orkade inte blogga. Men igår var jag med Malin, hennes kompis och hans kompis. Jag träffade Malin på stan 11.10 och sen satt vi och läste tidningar haha efter det gick vi och träffa hennes kompis Ramin sen skulle vi möta Brian, men han var fett seg så vi vänta i typ 45 minuter på honom sen gick vi hem till Brian och typ lata oss där och kollade på film. Sen när klockan vart runt tre tror jag så gick vi och kollade på när Malin hade träning. Vi satt i typ en timme och kollade när hon hade konståkning, de hade typ stegträning iallafall tror jag det var så hon sa. Efter träningen gick vi hem till Brian igen och såg film haha vi var typ fett trötta så vi orkade inte riktigt göra något, sen åt vi mackor till middag och Brian och Ramin gick till kalas. Malin och jag gick till mcdonalds och träffade en av hennes kompisar och hennes kompis kompis, haha men de skulle gå så vi satt där ett tag sen träffa vi en från hennes förra klass och hans kompis och var me de typ en timme sen träffade vi Ramin och Brian igen. Jag drog hem typ halv ett och jag tror de drog hem efter. Bild på mig igår innan jag åkte.. tog inga bra bilder under dagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0