John bauer!

Idag var jag på morgonen i skolan och hade projekt tid där vi gjorde klart det sista med våran broschyr och sen runt halv 11 gick jag och Malin från skolan då vi tänkte äta men vi gjorde de först kl 11 då Malin var hyfsat seg.. Vi satt uppe på åhléns och åt maten i typ en timme sen gick vi till stadsbiblioteket då vi tänkte kolla en sak lite snabbt på datorn. Haha typ som vart John Bauer ligger. Efter det gick vi till bussen och åkte till John Bauer gymnasiet och vart halvt lost haha vi visste inte vart skolan var men Malins kompis kom och mötte oss så det var chill, vi satt där i en timme och väntade på rektorn som skulle visa oss runt lite! Vi ska dit och gå på en lektion på tisdag för att se hur det är där! Vi ska troligen börja i John Bauer och gå idrott & hälsa! Om du går där i uppsala (ekeby) så får du gärna kommentera något, skulle vara jätte kul!! Aja nu är jag iallafall hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Eller hur jag tänkte på idrott & hälsa? alltså jag plus idrott passar inte bra ihop men jag ska försöka vara positiv för nu är det bara att vänta och se hur det här går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0