knight and day

Ikväll har jag inte gjort så mycket, skulle ha träffat Malin men det blev inte så.. hon har ju dessutom träning som slutar kvar i nio så ikväll kollade jag på film med min pappa och låtsas syster! Vi såg Knight and day. Den var bra och min låtsas syster satt och skrattade typ ofta.. Det var lite konstigt då det mest är en action film haha. Men filmen handlar iallafall om Roy och June och om ett batteri som Simon tillverkat .. haha asså svårt o förklara men filmen är bra och värd att se iallafall ;) Godnatt ska nog sova snart eller jag ska iallafall inte skriva mer här ikväll! puss godnatt!



Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack så mycket vännen! Ha en toppen kväll! KRAM

2010-10-08 @ 23:21:31
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0