kollade på malins träning

Igår var jag och kollade på Malins träning efter den så gick vi in till stan och satt i centralstationen och väntade på bussen till sävja, Malin ville ha godis så vi missade bussen och fick sitta och vänta på nästa sen åkte vi till hennes kompis.Vi gjorde inte så mycket där, vi mest kollade på tv och gamla skolkataloger och typ satt och pratade lite. Malin somnade där sen typ kl ett och vi drog typ klockan tre eftersom Malin vaknade och ville hem och sova  så vi gick hem till henne och gick o la oss. Jag kan typ aldrig sova bra när jag sover borta så har inte sovit någonting inatt och är ganska trött just nu.. Känner mig ganska sliten så ska snart hoppa in i duschen och ska sen fixa mig för ikväll! Hur var din kväll igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0