make up artist

Jag hade föresten tagit kort på när Malin vart sminkad av make up artisten som kom idag! Men jag får inte för våran lärare lägga upp en enda bild på någon från klassen inte ens om de tycker att det är okej.. En tjej i klassen hade klagat på att det fanns bilder på oss från klassen.. Det värsta av allt är ju också att hon inte ens var med på en enda bild!! Så just nu är jag inte på världens bästa humör men men jag ska helt enkelt sluta ta kort på dom, om klassen vill ha någon bild på hur vi sminkar får de ta med skolans dåliga kamera! Alltså varför ska jag göra något åt dom när de blir sura för ingenting? Det sämsta är väl också att vi hellre ska lägga ut bilderna på facebook men inte får på en blogg. Facebook äger allt som hamnar på deras sida! Hur är de bättre än bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0