snö?!

Driver folk eller ska det verkligen snöa imorgon? Nu känner jag lite grann för att gå i ide som björnarna. Alltså tänk er hur perfekt skulle inte det vara? Att somna när det börjar bli kallt och slippa se och känna den kalla vintern, bäst av allt är ju att de faktiskt vaknar upp till våren.. Skulle seriöst vara så härligt! Men folk säger att det blir 5 centimeter snö imorgon, jag orkar inte med det! Visst jag hatar inte vintern men jag kan inte direkt påstå att jag gillar den.. Ännu värre är ju att det är vinter i typ ett halvår och den varma sköna sommaren bara varar i typ två månader! Men jag ska stå ut det känns som tiden går fort just nu, haha tänkte skriva att jag tycker att tiden gått fort i år men sen kom jag på när jag tänkte tillbaka att januari och februari känns som en evighet sen typ som ett år sen eller nåt! Haha men det här ger mig verkligen julkänslor vilket också är lite härligt (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0