Armbanden från igår

Godmorgon ska iväg till skolan nu, tänkte visa upp armbanden jag gjorde igår. 

Idag har jag en engelsk redovisning där jag faktiskt inte riktigt har någon aning om vad jag ska skriva om, eller alltså prata om. Vi ska ha om en hobby, men liksom jag har typ ingen, förutom bloggen och att jag ibland men inte ofta gör en del smycken. Annars är det bara så att jag är med kompisar eller går på stan och sånt. Men det blir ju jätte konstigt att stå och prata om i tre minuter, man verkar nog vara lite egoistisk om man står och pratar om att man bloggar om sig själv.. Men jaja jag får se hur det blir. Något förslag?



Kommentarer
Postat av: <3 Laura

FINT! :D

2011-02-02 @ 13:17:51
URL: http://likada.blogg.no
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-02 @ 15:11:16
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-02-02 @ 15:46:05
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0