Bild från igår

Hejhej, har inte skrivit idag då jag inte riktigt suttit vid datorn så mycket, har pluggat lite till demokrati provet som jag har imorgon som jag ska nog läsa igenom lite till ikväll. Imorgon ska jag också prata om boken jag läste på engelskan, får se hur det går, har inte förberett så mycket för det är inte så högt upp på mina prioriteringar för dagen.

Det gick inte heller att ladda upp någon bild igår, tror det berodde på att jag satt vid min lilla konstiga dator som knappt funkar men ska försöka nu igen, på en annan dator. Om det funkar kommer det upp lite fler inlägg snart! Idag alltså, eller minst ett inlägg till. Det gick föresten att få upp bilder nu! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0