Glömd

Skulle träffa engelska läraren idag och prata om boken som jag läste förut, Dear nobody. Läraren kom i alla fall inte dit, hon glömde väl mig. Det var inte så jätte kul eftersom att jag väntat på henne hela den rasten vilket är i en och en halv timme.

Sen hade jag svenska och vi pratade lite om boken jag läste förut, Kort kjol, typ saker så som varför den heter just kort kjol och sånt där. Det gick väl bra antar jag, läraren ville att jag skulle prata hela tiden. Det var jätte jobbigt för jag visste inte alls vad jag skulle säga men det är nog bra ändå, alltså att man pratar mycket. Även fast det jag sa mest var babbel. Men snart ska jag hoppa in i duschen sen ska jag försöka plugga lite till provet som jag har i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0