Har huvudvärk!

Har precis lagat mat och ätit. Nu sitter jag här och är så mätt att jag typ mår illa.. Inte bra att jag alltid lyckas göra för mycket mat och sen tvingar i mig allt, har också lite huvudvärk som kommit fram och tillbaka hela dagen. Men i alla fall dagen började med att man kommer ut och ser att det snöar, dagen kändes helt förstörd då. Imorse när jag skulle till bussen och gått halva vägen dit kom jag på att jag bytte väska tidigare i morse, vilket ledde till att jag fick springa tillbaka hem och hämta mitt busskort som låg i andra väskan. 

När vi kom till skolan och då hade vi idrott, det första läraren säger då är att nu är det beep test! Så vi fick göra det också, fyfan vad jobbigt det är. Men är faktiskt stolt att jag lyckades bättre än förra gången. Den här gången kom jag trea av en klass på 30 pers. Vilket är ganska bra för mig, med tanke på att alla tränar där och jag har bara varit ute och sprungit lite då och då medans de flesta i klassen tränar, liksom ofta och sånt! Föresten en till jobbig sak med beep testet, är att jag blir galet röd i ansiktet. Hade så i typ två timmar efter det, inte det finaste att vara röd som en tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0