Igårkväll

Är just nu nyduschad och fortfarande förkyld och har huvudvärk, nu har jag också börjat få träningsvärk vilket inte är det mysigaste. Blir föresten lite bilder nu när jag inte mår så toppen. I alla fall verkar det som det blir så just nu.

Igår var jag med Emmy, vart inget springade eftersom att ingen orkade men vi gick runt lite grann och pratade sen träffade vi några av hennes kompisar och vi gick sedan till fritidsgården och jag och Emmy spelade sånt där fotbolls spel som jag inte riktigt vet vad det heter. Men sen tänkte vi alla dra in till stan och så men ja de flesta drog hem istället, helt ovärt att åka till stan 11 på kvällen när man inte kan komma in någonstans på stan eftersom att man är under 18. Men vi vart tre styckna i stan och sen skulle Emmy träffa någon kille och hon åkte till Tierp så jag och hennes kompis Joel tog bussen hem tillbaka till Storvreta. Vart typ bara att gå och lägga sig då, klockan var ändå runt 2 när jag kom hem så sängen var verkligen lockande då.


Kommentarer
Postat av: elina

allt bra idag?:)

2011-02-05 @ 15:37:40
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0