Inatt typ,

Malin kom hit igårkväll runt 12 tiden och vi var då med min brorsa och hans två kompisar. Det var meningen att det skulle bli chill med film och sånt sen så blev det att de drack massa, nu sitter två stycken här brevid mig och är lite bakis. Malin drog hem för kanske en halv timme sen och sen blir det väl så att man ska städa lite, eller det syns att det behövs städas. 

Igår började vi kolla på saw 3 sen pausade vi typ mitt i filmen och fortsatte kolla fyra timmar senare, haha helt ovärt det är att pausa en film så länge! Men Malin tänkte inte komma egentligen när jag frågade henne typ klockan nio på kvällen för hon tyckte att det var för sent och att jag skulle ha frågat tidigare men efter att hon varit med en kompis så tog hon bussen hit. Det vart ganska chill ändå, kul också för det mesta.

Kommentarer
Postat av: Camilla

2011-02-07 @ 01:22:21
URL: http://kmill.blogg.se/
Postat av: Camilla

ops, sorry. skulle bara säga att jag har en tävling på min blogg :) kommentera inlägget TÄVLING och vinn en dildo!

2011-02-07 @ 01:23:55
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0