Malin is here!

Malin kom hit igår kväll så vi ska snart dra oss iväg till skolan och ha idrott och lite samhällsvetenskap! Tänkte inte skriva så mycket just nu, mest med tanke på att jag har riktigt svårt att sitta vid datorn när någon sitter brevid mig och läser allt jag gör. Haha någon mer än jag som tycker det känns obehagligt?!

Men aja i alla fall jag skriver senare, när jag slutat och kommit hem! Vilket lär vara runt 4 tiden.. om jag har tur med bussarna och slipper stå och vänta på stan. Och juste, ska kanske ut och springa senare med en kompis, Emmy. Fast det beror väl på om man inte har något bättre att göra, och om jag inte är dö trött efter idrottslektionen!

Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

fin blogg:D

2011-02-04 @ 21:02:28
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0