skoldagen

Skoldagen gick väl helt okej idag, hade musik med en estet klass i morse sen engelsk redovisning och så fick jag lyssna på alla andra som skulle redovisa, idag igen. Enligt mig borde det ha räckt att få lyssna så mycket som alla andra fick, det vill säga bara en lektion. Min redovisning gick i alla fall ganska dåligt, men jag får skylla mig själv. Orkar inte riktigt försöka så mycket, jag vet att jag kan bättre så jag borde nog försöka mer.

Men i alla fall, efter engelskan hade jag matte och det gick inte så bäst det heller, fastnade helt på ett tal, som jag till slut hoppade över. Efter hade vi historia, vi gjorde inte så mycket där men det var skönt att vi fick sluta tidigare så jag hann ta en tidigare buss hem och det gillas starkt. 



Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha en fin kväll!



Just det missa inte Tävlingen som är igång ifall du gillar hårprodukter. Länk http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

2011-02-03 @ 18:47:26
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0