07 januari 2011

Dagen började med att man fick hoppa upp ur sängen tidigt på morgonen sen var det bara att äta och fixa sig klart för dagen. Tog bussen till centralstationen och Malins bil kom tydligen inte ut ur garaget så hon kom dit en halvtimme senare än mig. Jag köpte tåg biljetterna och hon kom in senare, vi sprang upp till tåget och tåget åkte iväg ungefär 2 mm från oss, det var inte riktigt okej.. Men vi fick gå och byta biljetterna sen väntade vi en timme och åkte iväg. När vi kom dit kollade vi runt i affärerna sen gick vi och käkade pizza sen kollade vi i fler affärer, köpte bara enkla saker så som linne och leggins, kan visa dom senare.

Sen sprang vi till tåget, det var tydligen sent, det var något som de var tvugna att fixa.. Antagligen något som gått sönder eller så, men vi lyckades precis hinna till tåget. Vi åkte in till Uppsala och träffade Malins kompis lite fort sen gick vi och köpte godis, hamburgare till min storebror och Malin köpte en jacka. 

När vi kom hem till mig i Storvreta så lagade jag mat och vi bytte om och sånt sen så kom min storebrors kompisar och de skulle spela poker. Malin och jag var med första gången de spelade och jag förlora stort, Malin kom 3a av 6 st. Och hon som inte ens kunde poker, jag lärde henne typ en timme innan vi spelade. Men jag chansar mer och hon la sig oftare.

Nu ska jag nog sova, eller snart i alla fall. Ska försöka hinna med att ta "dagens outfit"bilder men vi får se hur det blir! Tog ett kort imorse men nu har jag ju bytt om så borde försöka ta ett till kort.. Men som sagt vi får se, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0