2011

Har knappt sovit något i natt, har mått så dåligt. Men mår hyfsat bra nu och har precis duschat, usch spydde i mitt hår och på mina kläder.. Och soffan, golvet, i toan och på min mobil.. Mobilen funkar nu i alla fall, touchen funkade inte i typ fyra timmar.. Märkte en sak i natt också, att det bara är de med comviq som inte funkar o smsa när klockan är runt 12 tiden på nyår. Det tog till klockan 6 på morgonen att få sms från en comviq mobil medans det tog 4 timmar att få från en med telia. Men aja alla här hemma hos mig är lite halvt däckade, eller ja de är bara galet trötta. Men snart tänkte jag ta o äta något, usch har ingen lust men har inte något kvar i magen längre..

Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

snygg header :D

2011-01-01 @ 16:39:35
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: sofia svarar;

Tack :D

2011-01-01 @ 16:47:10
URL: http://sofiabeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0