är fan stolt haha!

Ska till idrotten i skolan nu, har bara två lektioner och sen klassråd. Vet inte vad vi gör på idrotten men har nästan liite träningsvärk i benen och sånt, vad jätte duktig och sprang igår, dubbelt så mycket än sist :) Haha och jag gjorde faktiskt lite armhävningar och situps så är lite stolt nu :) 

Efter idrotten har vi i alla fall samhällskunskap och då håller vi ju på med uppsatsen så ska försöka komma lite längre på den nu då. Har fortfarande missat säkert 5 timmars skrivande på den. Usch så tråkigt när man ligger efter. Igår var jag föresten dålig på att plugga igen, as usual. Men nån gång borde jag väl dra igång med pluggandet också va? Det skulle vara en ganska bra idé men så tråkigt att jag verkligen suger på att plugga! Ska försöka hinna ta dagens outfit bilder senare, nu åker jag nog till skolan i idrottskläderna så jag kan ta en senare buss ;) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0