årets första skoldag!

Godmorgon! Ska äta frukost och leta fram lite kläder som jag kan ha på mig nu. Första skoldagen i år liksom ;) Haha helt otaggad på skolan men det får väl gå ändå. Har trots allt sov morgon fyra av fem dagar i veckan :) Och dessutom slutar jag tidigt flera dagar också, fast idag har jag sämsta schemat.. 

Börjar 10.40, tror jag har matte i 40 min då sen har jag inte lektion förens tre timmar senare och då har jag svenska  sen slutar jag. Helt ovärt! Vad ska man gå runt och göra varje tisdag under den där långa rasten? Alltså halva klassen har typ lektion då och den andra halvan går runt och gör ingenting då.. Men jag borde väl egentligen inte klaga.. Haha men jag hade hellre haft en lektion under den rasten än o ha rast ;) Sen är det ju också tråkigt att jag inte kan åka hem under rasten, för då kommer jag inte tillbaka till skolan! Dumma busskort som bara går två gånger om dagen ;p 

Men nu börjar jag nog få lite bråttom, har ju massa o göra så ska klä på mig nu. Puss hej, ha en bra dag i skolan eller nåt sånt! :)

Någon bild som är från typ november tror jag.. Hehe kändes tråkigt utan bilder och har inte riktigt tagit någon bild ännu ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0