boxning

Idag under idrotten hade vi boxning, det var sjukt jobbigt! Vi gjorde lite olika saker och bytte efter 40 sekunder och sånt, typ fick boxas samtidigt som man gjorde armhävningar, men boxningshandskarna på så det var lite jobbigt. Vi fick också göra situps och boxas samtidigt och massa andra saker.

Efter skolan fick jag vänta typ en halvtimme på att få skjuts, kul liksom. Hade sagt till flera gånger jag slutar 13.30 var där då! Men ja de kom i alla fall efter ett tag. Snart ska jag hoppa in i badet, sjukt att händerna fortfarande luktar efter de äckliga boxningshandskarna! Har liksom tvättat händerna 4 gånger sen dess. Men det var i alla fall jobbigt, och min store bror vill att jag går ut och springer med honom först, men tror inte riktigt att jag orkar det. Sprang ju igår och hade idrott i skolan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0