Dear nobody

Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg nu. Har knappt tillgång till dator egentligen, min dator tar typ två dagar på sig att ladda och den laddar inte när den är på så blir lite svårt då.

Idag har jag legat i badet i en timme och läst en bok från skolan som heter Dear nobody som handlar om en tjej  som blir gravid och dumpar sin pojkvän även fast hon älskar honom, den är lite konstig och jag fattar inte riktigt grejen men varför hon  ska göra det. Killen är jätte gullig i boken!

Men efter jag duscha och bada så gick jag och min storebror till affären och handlade, typ mat och bröd och sånt! Och vi tänkte passa på att köpa lite chips och läsk och sånt ;) Heheh tjockisar vi är men det är ju gott så det gör inget enligt mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0