Fel på min blogg elr blogg.se?

Jag börjar undra om det är någon fel på min blogg eller på blogg.se.. Enligt min blogg här så har jag haft en besökare idag, konstigt nog har jag haft fler kommentarer än så, från olika personer då alltså. Så någon mer än jag som har ett liknande problem? Eller problem och problem, så farligt är det ju inte. Men det kan vara bra kul att veta om det är någon som kikar sig in här någon gång. 

Men i alla fall idag läste jag ut boken Kort kjol, och gjorde klart en samhällskunskaps uppsats. Eller klar kanske den inte är men ja jag lämnade in den. Alltså hon sa att man slipper nästa lektion på fredag om man lämnar in uppsatsen, och ja.. Jag gillar helt enkelt att vara ledig lite mer än vad jag gillar skolan så jag antar att jag får godkänt, annars blir jag nog lite ledsen, jag menar jag försökte ju i alla fall, typ. 

Somras, någonstans där vi hade i uppgift att gå till ställen och göra uppgifter.. några kilometer från skolan. Vi skulle ha fotobevis på att vi var där, så ja jag var där.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0