filmkväll igår

Vaknade typ nyss! Malin drog hem för ungefär en halvtimme sen eller nåt sånt. Vi vaknade halv tre och gick upp o käkade sen skulle hon dra hem, hon ska ha årets första träning nu. Vi kom föresten fram till att så mycket jag tränar på ett år är lika mycket som hon tränar på en månad. Shit vad otränad jag är alltså!

Igår vart det filmkväll och vi kollade på Mamma mia och på någon film på 6an som hette något med goodnight & kiss. Alltså filmen hette inte så men de hade de orden med i namnet haha. Vet i alla fall inte vad jag ska göra ikväll, blir väl en sån där chill kväll hemma. Kan vara skönt med såna kvällar och dagar med men helst föredrar jag att vara med någon, hatar ju att vara ensam men det går nog bra ändå, såna dagar behövs ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0