Försökte måla naglarna fint

Försökte måla naglarna så det skulle se ut som typ leopard fläckar och zebra ränder men det blev inte direkt bra så målade ena handen och tog sen bort allt men här är i alla fall resultatet av hur det blev, får väl ta och träna lite så kanske det kan se hyfsat okej ut nästa gång. ;)

Förstår inte riktigt hur andra kan måla upp det så bra, för mig vart det ju bara kladd.. Fast jag förstår varför en del målar på lösnaglar istället, det är faktiskt lite svårt att måla på sin egna hand men ändå det är verkligen inte så lätt som det verkar. Eller så är det bara jag som är galet dålig och det skulle inte direkt förvåna mig om de är så..

Min & min mammas korg med nagellack!
Resultat; fult kladd! Men träning ger ju färdighet så får försöka några gånger till ;)

Kommentarer
Postat av: latife

följa varandra via bloglovin ? :)

2011-01-04 @ 03:13:59
URL: http://iiifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0