Syster

Har svårt att komma på någonting vettigt att skriva nu så tänkte babbla på lite om mitt första småsyskon. Hon är några månader gammal och hon typ hatar mig tror jag, skriker så fort hon ser mig typ. Eller ibland så får hon riktigt stora ögon och sen skriker hon och börjar gråta. 

Hon är bara mitt halvsyskon och då har vi samma pappa, hennes mamma är min pappas sambo som kommer från Thailand. Jasmin (syster) har en annan syster också, hon är min låtsas syster och hon heter Thitima. Men i alla fall, Jasmin har blivit fotad av en fotograf och det är nåt ställe i Thailand där de vill att hon ska vara deras modell typ. Alltså så liiten hon är men ja de vill ha henne där med, hon är ju trots allt galet söt.
Många brukar komma fram och typ börja gulla med henne, alltså folk som inte känner henne och bara börjar leka. Tills hon börjar skrika eller gråta dårå, hon gör ju så när hon blir typ trött. Aja hon blir modell när hon är äldre får vi ta och vänta o se men om ni nån gång hör talas som Jasmin Setkudan så kom ihåg att det var här ni såg henne först ;)
Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 - Vad är kärlek.
Dag 6 - Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0