favoritfödelsedag

Har ingen speciellt favorit födelsedag men det var i alla fall när jag var typ liten, alltså runt 10 kanske? Då man blev överlycklig över att fylla år och då jag hade kalas typ haha. Kommer ihåg då man satt i skolan och skämdes när alla ställde sig upp och började sjunga och man själv bara satt ner och vart röd om kinderna, haha så gullig. Jag har alltid älskat att klä upp mig lite extra och det gjorde jag verkligen då när jag fyllde år. Sprang omkring i söta små prinsess klänningar och rev upp massa paket. 

Nu förtiden så firar jag inte riktigt födelsedagar längre, eller jo lite men inte så mycket. Nu blir det typ fika och lite pengar och ibland kommer väl en del av släkten förbi. Det är inte riktigt någon speciell dag tycker jag, alltså när man fyller 18 och typ 30,40 och sånt är det ju lite annorlunda men annars som nu när jag fyllde 16 var det som vilken dag som helst med typ lite fika och att farmor kom dit var det ända som var skillnaden från andra dagar.
Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 - Vad är kärlek.
Dag 6 - Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0