Godmorgon

Godmorgon! Ska till skolan nu och ha matte tror jag.. Och sen något mer.. Haha har typ två lektioner tror jag ;) Alltså jag har inte riktigt någon koll på mitt schema men jag ska i alla fall dit nu :) Föresten igår insåg jag att jag har ett stooort arbete att göra, vi började med det i början av december tror jag, men då hade jag inte tillgång till någon dator i skolan eftersom att jag inte hade fått mitt användarnamn till skolans datorer. 

Nu har jag i alla fall börjat med arbetet, alla har typ skrivit flera sidor och jag påbörjade det igår! As jobbigt, visst vi har typ 5 timmar kvar med arbetet men jag måste liksom leta fakta också. Skrivet en uppsats om Konflikten i Nord och Sydkorea och jag vet inte någonting om den, tog den bara för det var typ den första jag hittade när jag googlade konflikt eller nåt sånt. Haha bra jobbat där men jaja det går säkert bra, säger vi :) Gäller att tänka positivt haha ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin bild :)

2011-01-13 @ 14:46:03
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: sofia svarar;

Tack så mycket :)

2011-01-13 @ 19:58:05
URL: http://sofiabeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0