Goodmorning

Ska till skolan snart, och då ska jag ha matte, som jag fortfarande ligger efter i.. Tråkigt de, väldigt oduktigt av mig att jag inte ens öppnade boken igår när jag hade tänkt plugga.. Jag har också en bok jag ska läsa till imorgon, som jag inte ens börjat på eller öppnat boken. Lyckat? Nej kanske inte. Får läsa den idag, antar jag..

Nu ska jag fixa mig klart sen ska jag med bussen till stan och sen med en till buss till skolan. Det dåliga är väl att nu när jag är hos pappa så kommer bussen in till stan en minut efter att min andra buss åkt, det är så ovärt och kallt att sitta ute och vänta på nästa buss. Men jaja inget jag kan göra åt saken så man får väl helt enkelt sitta där och vänta.

Nu ska jag i alla fall ta och leta efter några armband och kanske halsband, känns så tomt annars. Men ha en bra dag i skolan om du nu ska dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0