gränby centrum

Hej, kom precis hem från stan, åkte till Gränby centrum med Malin efter skolan och jag visar snart vad jag köpte. Idag i skolan var det väl chill, vi hade tre lektioner och jag ska snart äta hamburgare och pommes haha tjockis ja :) Sen ska jag förska plugga lite, lyckades inte igår så nåt måste jag gör!

Och ska försöka få mig själv att träna lite idag, typ ut och jogga? Det är visserligen iskallt och halt men ändå ska nog inte börja komma på en miljard anledningar till att vara lat nu, även fast jag kan det. Brukar vara bra på att komma på anledningar till att vara lat men ja nu är det nog dags för lite förändringar här!


Kommentarer
Postat av: paulina

fin är du !:)

2011-01-15 @ 03:11:11
URL: http://hejppaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0